Новини України

Маркетинг на крові

Напій “Буча-комбуча”, редиска “Азовсталь”, печиво “Привид Києва”, сухарики “Збройні Сухарі України”, ковбаса “ЗСУ”, лаваш із зображенням українських воїнів на обгортці тощо — все це обурило українців. Останнім часом почали з’являтися

Маркетинг на крові
  • Published29 Березня, 2023

Напій “Буча-комбуча”, редиска “Азовсталь”, печиво “Привид Києва”, сухарики “Збройні Сухарі України”, ковбаса “ЗСУ”, лаваш із зображенням українських воїнів на обгортці тощо — все це обурило українців.

Останнім часом почали з’являтися рекламні кампанії, бренди і навіть торговельні марки, які експлуатують тему війни в Україні в своїй комерційній діяльності.

В зв’язку з цим у Верховній Раді зареєстровано законопроект 9128. Так депутати відреагували на появу товарів і послуг, які викликали резонанс у суспільстві.

Поява коктейлю «Чорнобаївка» чи піци «Байрактар» є настільки ж неуникним, що й футболок з потретом Валерія Залужного. Межа між доречним і недоречним, між припустимим і неприпустимим тут розмита. Попри це потрібно в перчу чергу залишатися людьми і пам’ятати, що в країні йде війна. Маніпулювати емоціями людей, заробляти на цьому гроші в найтяжчі моменти життя країни недопустимо.

Маємо надію, що цей законопроект буде прийнятий найближчим часом і всі покидьки будуть покарані.

Опублікував
Ільчук Владислав

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.